Információk
Ingyenes szállítás 15000 forinttól!
A munkanapokon délig beérkezett megrendelések csomagjait kora délután adjuk át a futárcégnek, ami azokat a következő munkanapon adja át a szállítási címen.
Lehetőséget biztosítunk a csomag online követésére, így bármely pillanatban megtekintheti, hogy a csomagja éppen hol van. Amikor feladjuk a csomagot, küldünk egy e-mailt, amelyben megtalálható a szállítás módja és a csomagkövető hivatkozás, csomagszámmal.
A GLS e-mailt küld a tervezett kézbesítés dátumáról, majd a kiszállítás napjának reggelén SMS-t és Viber üzenetet küld a kézbesítés várható időpontjáról 3 órás időintervallum megadásával. Csomagkézbesítés a felvételt követő munkanapon 8-17 óra között. Utánvét esetén a futárnál a fizetés készpénzben vagy bankkártyával is történhet.
Három kézbesítési kísérlet! A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, amely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre vagy személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.
További kérdéseire itt kap választ. A futárcég ügyfélszolgálatával itt veheti fel a kapcsolatot.
Ingyenes szállítás 10000 forinttól!
A munkanapokon délig beérkezett megrendelések csomagjait kora délután adjuk át a futárcégnek, ami azokat a következő munkanapon adja le a kiválasztott csomagpontban vagy csomagautomatába.
Lehetőséget biztosítunk a csomag online követésére, így bármely pillanatban megtekintheti, hogy a csomagja éppen hol van. Amikor feladjuk a csomagot, küldünk egy e-mailt, amelyben megtalálható a szállítás módja és a csomagkövető hivatkozás, csomagszámmal.
A GLS – csak mobiltelefonszám megadása esetén – SMS-ben küld tájékoztatást, amikor az áru átvehető. A küldemény átvételére – a csomagpont nyitvatartási idején belül – érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a csomagpontban van. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, szinte minden üzletben bankkártyát is elfogadnak. Csomagátvétel a GLS CsomagPontokban...
További kérdéseire itt kap választ. A futárcég ügyfélszolgálatával itt veheti fel a kapcsolatot.
Amint megérkezik a csomag az automatába, a FoxPost Viberen vagy SMS-ben és e-mailben elküldi az átvevő kódot.
Kérjük, hogy a FoxPost értesítéstől számított 5 naptári napon belül vegye át a csomagját!
A csomag követésének és átvételének részleteit itt találja: Részletek...
A csomag postán történő feladása miatt külön tételként CSOMAGFELADÁSI DÍJAT számítunk fel!
A postacsomagokat HETENTE EGY ALKALOMMAL szállítjuk a postára.
MPL PostaPont szállítási mód választása esetén az UTÁNVÉT fizetési mód NEM választható
Az MPL ÁSZF szerint bizonyos termékek nem adhatók fel a postán, ezért, ha ilyen termék van a kosárban, ez a szállítási mód nem választható
További kérdéseire itt kap választ. A futárcég ügyfélszolgálatával itt veheti fel a kapcsolatot.
A csomag postán történő feladása miatt külön tételként CSOMAGFELADÁSI DÍJAT számítunk fel!
A postacsomagokat HETENTE EGY ALKALOMMAL szállítjuk a postára.
MPL PostaPont szállítási mód választása esetén az UTÁNVÉT fizetési mód NEM választható
Az MPL ÁSZF szerint bizonyos termékek nem adhatók fel a postán, ezért, ha ilyen termék van a kosárban, ez a szállítási mód nem választható
Csomagautomaták. A futárcég ügyfélszolgálatával itt veheti fel a kapcsolatot.
FIGYELEM! A szállítási módok a beállított szállítási cím alapján jelennek meg. Ha az önre vonatkozó szállítási módokat szeretné látni, kérjük, írjon be egy szállítási címet vagy jelentkezzen be!
Kérjük, a megrendelés gomb megnyomása előtt ELLENŐRIZZE a beállított LIMITET és az EGYENLEGET, és KÉSZÍTSE ELŐ a BANKKÁRTYÁJÁT (kártyás fizetés esetén)!
A megrendelést követően átirányítjuk a fizetési oldalra
Kérjük, a megrendelés gomb megnyomása előtt ELLENŐRIZZE a beállított LIMITET és az EGYENLEGET, és KÉSZÍTSE ELŐ a BANKKÁRTYÁJÁT (kártyás fizetés esetén)!
A megrendelést követően átirányítjuk a fizetési oldalra
Kérjük, a megrendelés gomb megnyomása előtt ELLENŐRIZZE a beállított LIMITET és az EGYENLEGET, és KÉSZÍTSE ELŐ a BANKKÁRTYÁJÁT (kártyás fizetés esetén)!
A PayPal szolgáltatásaira vonatkozó jogi megállapodások
A megrendelést követően átirányítjuk a fizetési oldalra
Az átutaláshoz szükséges adatokat a megrendelést visszaigazoló e-mail fogja tartalmazni.
Ha kérdése van, kérjük, hogy először olvassa el a gyakori kérdésekre adott válaszainkat
Étrend-kiegészítőkkel kapcsolatos kérdéseivel keresse táplálkozási tanácsadónkat
Ha ezután is van kérdése, kérjük, írjon nekünk a hello@biomenu.hu címre
Ha forgalmazónak szeretne jelentkezni, akkor ezt az űrlapot töltse ki*
* Ha Ön már forgalmazó partnerünk, akkor ez a hivatkozás nem működik